Vă invităm să participați la cea de-a XXX-a Ediție a Simpozionului Internațional de SIG și Teledetecție, BACKUP GISRS SPRING Edition, care va avea loc pe 30 martie 2024, în Iași, România, la Facultatea de Geografie și Geologie, Departamentul de Geografie, Universitatea Alexandru Ioan Cuza, din Iași. Ediția de primăvară, organizată în cadrul Facultății de Geografie și Geologie, Departamentul de Geografie, Universitatea ”Alexandru Ioan Cuza” din Iași, va fi urmată de ediția de toamnă care va fi organizată prin rotație de către instituțiile partenere.
Dear colleagues,
We are pleased to inform you that the deadline for full paper submission for the 27th Biennial International Congress (THI 2024) Tourism & Hospitality Industry – “Trends and Challenges” has been extended to April 2, 2024.
We look forward to your submissions!
Sincerely,
Organising committee
Faculty of Tourism and Hospitality Management Opatija, University of Rijeka
Forma de finanțare (buget-taxă) a fost actualizată de către secretariat și poate fi consultată individual conform instrucțiunilor din secțiunea dedicată: Studenți -> Școlaritate -> Repartizare buget-taxă.
Contestațiile se pot depune la secretariat, pe adresa de e-mail: rebegea (a) uaic.ro, până mâine, 20 martie 2024, orele 12.00.
[update 19.03.2024]
Înscrierile se pot face până pe data de 20 martie 2024.
---
Stimați membri ai comunității academice,
Vă reamintim că aveți, până pe data de 18 martie posibilitatea de a vă înscrie la cursul de formare: Dezvoltator eLearning pe platforma Moodle, organizat de Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iași în cadrul Proiectului „Cadrul pentru dezvoltarea durabilă a componentei digitale a universității – eUAIC", cod proiect 127544578, finanțat prin Planul National de Redresare si Rezilienta, Componenta C15: Educație, Reforma 5: Adoptarea cadrului legislativ pentru digitalizarea educației, Investiția 16: Digitalizarea universităților și pregătirea acestora pentru profesiile digitale ale viitorului.
În această perioadă se desfășoară activitatea 3.3. Dezvoltarea competențelor pentru utilizarea soluțiilor LMS. Activitatea include desfășurarea unui curs de formare: Dezvoltator eLearning pe platforma Moodle, cu durata de 40 de ore.
Activitatea este desfasurata de catre compania eLearning Software – Partener Moodle pentru România si la finalul cursului este obtinut un atestat privind detinerea competentelor de utilizare a platformei.
Grupul-țintă al activitatii va fi format din 125 de cadre didactice de la toate cele 15 facultăți ale UAIC.
Informații detaliate despre criteriile de eligibilitate și selecție, calendarul de selecție și actele necesare pentru dosarul de candidatură se regăsesc în Metodologia de selecție a grupului-țintă, document publicat pe pagina proiectului, la adresa:
https://euaic.pnrr.uaic.ro/, sectiunea Programe de formare.
Așteptăm, până pe data de 18 martie, candidaturile persoanelor interesate de această oportunitate de perfecționare profesională, dar și solicitări pentru clarificări și informații suplimentare la adresa de e-mail
Cu deosebita consideratie,
Coordonator formare
Prof.univ.dr. Mihai CARP
A 16-a ediție a EUROINVENT – European Exhibition of Creativity and Innovation va avea loc la Palatul Culturii din Iași, în perioada 6-8 iunie 2024.
EUROINVENT este un eveniment de tradiție, cel mai mare salon de invenții şi proiecte inovative din estul Europei (cu participanți din peste 30 de țări), singurul din Romania organizat sub egida IFIA (Federația Mondială a Inventatorilor, la fel ca şi Salonul de la Geneva), respectiv WIIPA. Cercetătorii au ocazia de a disemina rezultatele cercetării ştiinţifice în cadrul evenimentelor organizate sub egida EUROINVENT și anume: lucrări științifice în cadrul conferinței (cu posibilitate de publicare), invenții și proiecte inovative în cadrul expoziției (cu posibilitate de premiere) și respectiv, cărți și monografii în cadrul salonului de carte (cu posibilitate de premiere).
Date suplimentare:
Raportul ediției 2023 este disponibil aici: http://www.euroinvent.org/Report_Euroinvent_2023.pdf
VIDEO – Euroinvent 2023 >>> https://www.youtube.com/watch?v=_RWOgF4SG1k