(OS 1) Crearea condițiilor optime pentru desfășurarea activităților de formare practică a studenților (R1): L1-L9-OS1 1.1 Evaluarea lucrărilor de reparații necesare pentru optimizarea spațiilor din cadrul Centrului. 1.2 Derularea lucrărilor de reparații necesare. 1.3 Dotarea și utilarea spațiilor destinate cazării și formării abilităților practice pentru studenți. 1.4 Reabilitarea foișoarelor didactice pentru discuțiile practice
(OS 2) Asigurarea bazei științifice și tehnologice în măsură să asigure pregătirea și formarea profesională a studenților (R2): L4-L9-OS1 2.1 Dotarea cu echipamente didactice și de cercetare axate pe specificul zonei (experimente specifice tectonicii, proceselor geomorfologice) în vederea lucrului cu 10 studenți în paralel 2.2 Realizarea unui protocol de utilizare a infrastructurii de cercetare-educare-formare in situ pentru studenții sau tinerii cercetători în vederea formării abilităților necesare pentru utilizarea eficientă a acestor tehnici
(OS 2) Organizarea de activități instructiv-educative și de cercetare aplicativă în vederea dobândirii abilităților practice necesare pentru studenți (R3): L3-L8-OS2 3.1 Desfășurarea activităților practice cu studenții din cadrul UAIC în 3 sau 4 serii în funcție de normele sanitare ce vor fi în vigoare
(OS 4) Utilizarea facilităților platformelor de cercetare-inovare interdisciplinară, formare și de transfer de cunoștințe a sistemelor moderne specifice, pentru dezvoltarea abilităților studenților privind utilizarea acestora (R4): L5-L7-OS4 4.1 Organizarea de training-uri pentru minim 10 studenți în vederea dobândirii abilităților practice de a lucra cu metodele de studiu din domeniul Geoștiințelor 4.2 Organizarea unui training pentru minim 5 studenți în vederea dobândirii abilităților practice de colectare și stocare de probe (sol, apă, roci)
(OS 5) Utilizarea tehnicilor moderne de utilizare a programelor IT: R – Statistical Software și GIS (Geographic Information Systems) în formarea competențelor profesionale: L6-L8-OS5 5.1 Organizarea a două traininguri pentru minim 5 studenți/tineri cercetători în vederea utilizării R – Statistical Software și diverse alte softuri de tip GIS.
(OS 2) Realizarea de tematici experimentale moderne pentru lucrările de finalizare a studiilor universitare în cadrul Centrului (R6): L2-L8-OS2 6.1. Pregătirea continuă a minim 2 studenți în cadrul Centrului în vederea realizării lucrărilor de disertație din datele colectate de instrumentele existente și cele care vor fi achiziționate, cu ajutorul tehnicilor IT moderne. Infrastructura și protocoalele noi create vor oferi posibilitatea integrării unui număr mai mare de studenți care să-și construiască lucrările de finalizare a studiilor universitare.
(OS 4) Derularea de intership-uri în mediul public-privat (R7): L4-L8-OS4 7.1 Încheierea a minim 3 parteneriate de colaborare cu operatori publici din domeniul Consultanței de mediu din care minim 1 din alte țări membre ale UE 7.2 Co-coordonarea a minim 5 intership-uri pentru studenți în cadrul operatorilor cu care am încheiat parteneriate Prin implicarea UAIC și angajatorilor din domeniul consultanței de mediu, studenții vor experimenta statutul de angajat prin participarea studenților la stagii de practica de specialitate
(OS 4) Elaborarea unui curs de practică în cadrul Stațiunii de Cercetare pentru pregătirea studenților în domeniul consultanței de mediu (R8): L4-L9-OS4 8.1 Elaborarea protocolului de lucru. 8.2 Elaborarea suportului de lucrări practice Protocolul de lucru și suportul de lucrări practice vor conține informații utile profesional studenților despre modul și protocoalele de lucru în cadrul consultanței de mediu Suportul de lucrări practice va include utilizarea infrastructurii de cercetare-educare de care dispunem în vederea formării abilităților necesare pentru o inserție facilă pe piața de muncă.
(OS 3) Dezvoltarea bazei de date și imagini, pregătirea de materiale documentare și diseminarea informațiilor (R9): L3-L8-OS3 9.1 Realizarea unei documentări foto a pentru promovarea activităților desfășurate în vederea deschiderii Centrului pentru publicul larg 9.2 Realizarea unei expoziții cu imagini pe canvas pentru a putea fi expuse la interior și exterior, și expunerea lor pentru vizitatori 9.3 Promovarea studiilor din domeniul geoștiințelor și a activității Centrului în cadrul a minim 30 de postări online pe pagina de facebook și site-ul Stațiunii
(OS 3) Organizarea săptămânii porților deschise în perioada activităților Școala Altfel, pentru a atrage un număr mai mare de elevi care ar putea deveni studenții de mâine, beneficiari ai facilităților din cadrul Centrului (R10): L2-L7-OS3 Organizarea săptămânii porților deschise în perioada activităților Școala Altfel, pentru a atrage un număr mai mare de elevi care ar putea deveni studenții de mâine, beneficiari ai facilităților din cadrul Centrului
(OS 5) Managementul proiectului (R11): L1-L8-OS5 11.1 Constituirea echipei de implementare a proiectului 11.2 Realizarea achizițiilor în cadrul proiectului 11.3 Monitorizare și raportare în cadrul proiectului Monitorizarea activităților, asigurându-se realizarea tuturor rezultatelor prognozate. La final va fi întocmită documentația de raportare în acord cu cerințele stipulate în ghid