Facultatea de

Geografie și Geologie

Ajutor financiar pentru studenți în vederea achiziționării de calculatoare – Programul Euro 200

Studentii interesati de achizitionarea unui calculator în sistem “Euro 200” pot depune dosarul fizic la secretariatul facultății sau online la adresa de e-mail: rebegea@uaic.ro

Termenul final de depunere a cererilor si dosarelor doveditoare - 15 IUNIE 2021.

Alte informații se vor afișa în curând (continutul dosarului)

INVENTICA 2021

Stimate Domnule/ Doamna Profesor,
Stimați Cercetători/Inventatori,
 
Universitatea Tehnică "Gheorghe Asachi" din Iași și Institutul Național de Inventică Iași organizează a 25-a ediție a Salonului Internațional de Invenții, INVENTICA 2021, ocazie cu care suntem onorați să vă adresăm invitația de a participa la eveniment.
 
NOUA DATĂ LIMITĂ DE TRANSMITERE A FORMULARELOR DE ÎNREGISTRARE ESTE 12 IUNIE 2021!!!
 
A 25-a ediție a Salonului, INVENTICA 2021, va avea loc în perioada 23 - 25 iunie 2021 și se pot înscrie doar cereri de brevete, brevete de invenție și proiecte de cercetare naționale și internaționale obținute prin competiție din ultimii 5 ani și care nu au mai fost prezentate în edițiile anterioare.
 
Pentru prezentarea invențiilor înscrise se va realiza un volum cu postere, de aceea vă recomandăm utilizarea unui format pdf., A4, la realizarea posterelor.
Taxa de participare este de 25 de euro/ brevet de invenție/ cerere de brevet și 100 euro/ proiect de cercetare obținut prin competiție la nivel național/ internațional.
 
 
Fișele de înregistrare și posterele de prezentare aferente vor fi transmise la adresa de e-mail inventica.salon@tuiasi.ro.
 
Cu deosebită considerație,

Președintele Comitetului de Organizare INVENTICA 2021
Prof.univ.dr.ing. Neculai Eugen SEGHEDIN

Precazare 2021-2022

Studenţii înmatriculați la studiile universitare de licenţă, master şi doctorat (cu excepția anilor terminali), care doresc obţinerea unui loc de cazare în căminele universităţii pentru anul universitar 2021-2022, se vor înscrie on-line, prin completarea formularului de mai jos până la data de 31.07.2021.

NU este necesară completarea formularului de mai jos de către candidaţii la admitere pentru anul I, 2021-2022 deoarece, pentru aceştia, opţiunile pentru cazare sunt înregistrate în fişa de admitere.

 

Conform art. 36, din cadrul “Regulamentului serviciilor pentru studenţi”, secţinea “Cazare”, - “studenţii care nu completează tabelul de cazare, se consideră, din oficiu, că nu solicită un loc în căminele studenţeşti". 

  • Înscrierea on-line este OBLIGATORIE pentru categoriile de studenţi menţionate mai sus.
  • Nu vor fi acceptate cereri  de cazare sosite pe e-mail sau care depășesc data limită anunțată pe site.

Studenţii care solicită cazare pe criterii medicale, sociale sau alte criterii precum şi studenţii familişti, VOR COMPLETA şi formularul selectând ultimul câmp corespunzător şi vor transmite în format electronic la administrația facultății la adresa de e-mail acpricop@uaic.ro toate documentele aferente dosarului cazului special până la 15.07.2021.

Pentru luarea în evidentă la medicul de campus, în cazul dosarelor medicale, se transmit documentele justificative și la adresa de e-mail uaic_medical7@yahoo.com. Pentru informații suplimentare este disponibil și numărul de telefon 0232 201324.

Comisia de cazare

precazare3

banner secretariat2

banner absolvire

precazare2

banner plata taxe on line web 300x200 negativ

banner stagii de practica 300

banner cantemir site geo

cantemir papers 2

logo pesd 2

buton site fac MIHAI DAVID

 

Desktop background:

1920x1080

banner c19 2020