Facultatea de

Geografie și Geologie

Cursuri de instruire în domeniul proprietăţii industriale

în perioada 18 octombrie – 3 noiembrie 2021, OFICIUL DE STAT PENTRU INVENŢII ŞI MĂRCI va organiza cursuri de instruire în domeniul proprietăţii industriale, structurate pe 3 module:

1. Brevete de invenție şi modele de utilitate (18 – 22 octombrie 2021)

2. Mărci şi indicații geografice (25-29 octombrie 2021)

3. Desene şi modele (01-03 noiembrie 2021)

Cursurile se vor desfășura la Universitatea de Științe Agronomice și Medicină Veterinară (USAMV), București.

Data limită pentru înscriere este 08 octombrie 2021.

Pentru informații suplimentare privind condițiile de participare, vă invităm să accesați adresa:

https://osim.ro/despre-osim/cursuri/cursuri-in-domeniul-proprietatii-industriale/

Sesiune de informare dedicata oportunitatilor de colaborare internationala in domeniul inovarii

Pentru a veni in sprijinul ecosistemului local de cercetare si inovare, Agentia pentru Dezvoltare Regionala Nord-Est organizeaza online, in data de 14 septembrie a.c., in intervalul 11:00 – 13:00, o sesiune de informare dedicata oportunitatilor de colaborare internationala in domeniul inovarii.

Va adresam invitatia de a participa la acest eveniment dedicat tuturor celor care doresc sa atraga resurse externe (financiare, de personal sau de cunoastere) pentru dezvoltarea de proiecte inovative in domenii conexe Strategiei Regionale de Cercetare si Inovare pentru Specializare Inteligenta Nord-Est.

Vor fi prezentate principalele retele europene de profil cu care ADR Nord-Est colaboreaza (e.g. Platformele europene S3, comunitatile de cunoastere si inovare EIT, Vanguard Initiative, reteaua ERRIN, instrumentul de investitii interregionale i3 s.a.) si modul in care cei interesati pot beneficia de aceste resurse. Mai multe detalii asupra modului de lucru al acestor retele vom putea afla si direct de la cei care au beneficiat deja de aceste servicii, precum si prin intermediul sesiunii finale de intrebari si raspunsuri. 

Evenimentul va avea loc online, pe platforma electronica Zoom.

Inscrierea la eveniment se poate face aici:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfCFSYsSofAbAsPmsfy6ASvRRAEydqVtkrCf6jD4SNpV0JNxw/viewform pana in preziua evenimentului, urmand ca datele de conexiune sa fie transmise in timp util. 

Cu speranta ca veti da curs invitatiei noastre, va salutam cu deosebita consideratie.

Cu stima,

Claudiu Mitrea

Premierea studenţilor (absolvenţilor) cu merite deosebite

Cu ocazia deschiderii anului universitar 2021/2022, Universitatea ”Alexandru Ioan Cuza” din IASI doreste sa acorde premii celor mai buni studenti, masteranzi și doctoranzi.
 
Studentii interesati pot trimite un CV la secretariatul facultatii la adresa de e-mail: rebegea@uaic.ro
 

>>> Adresa UAIC

Finanțare din fondurile proiectului CNFIS-FDI pentru participarea la congrese, conferințe, colloques (în țările francofone) și workshop-uri științifice internaționale

În cadrul proiectului CNFIS-FDI-2021-0546, Domeniul Internaționalizarea Învățământului Superior, este prevăzută finanțarea parțială a 8 participări la congrese, conferințe, workshop-uri și colocvii științifice internaționale ale doctoranzilor și cadrelor didactice tinere ai Universității Alexandru Ioan Cuza din Iași, care nu pot beneficia de sprijin financiar de la un contract de cercetare sau din alte surse de finanțare.

Înscrierile se fac la Serviciul Relații Internaționale prin trimiterea unui mail la adresa alina.malanciuc@uaic.ro care va conține dosarul de candidatură cu următoarele documente:

- dovada acceptării articolului / lucrării cu prezentare orală;

- avizul conducătorului științific (pentru doctoranzi) / decanului (pentru cadrele didactice tinere).

Cadrele didactice tinere reprezintă personalul didactic cu vârsta maximă de 35 de ani.

Acordarea finanțării se va face după regula primul venit – primul servit, cu condiția satisfacerii criteriilor de eligibilitate.

Cererile pentru finanțarea participării la congrese, conferințe, workshop-uri și colocvii științifice internaționale cu articole/ lucrare pentru a fi prezentate oral pot fi depuse pe tot parcursul proiectului, dar înainte de data evenimentului respectiv.

Conform regulilor proiectului FDI, nu sunt eligibile participări cu prezentare de tip poster, precum și solicitările retroactive.

Finanțările pot fi acordate pentru evenimentele științifice care se încheie cel târziu la 10 decembrie 2021.

O persoană poate beneficia de finanțare din fondurile proiectului CNFIS-FDI-2021-0546 pentru participarea la congrese, conferințe, colloques (în țările francofone) și workshop-uri științifice internaționale o singură dată.

Sunt acceptate și participări la congrese, conferințe, workshop-uri și colocvii științifice internaționale organizate online, pentru care se acoperă doar taxa de participare.

Dosarele de înscriere se pot trimite până la epuizarea sumei totale prevăzute în contract.

Deplasările la conferințe se vor aproba doar cu condiția ridicării restricțiilor de călătorie cauzate de pandemie.

Limitele de finanțare sunt:

- Taxa de participare în cuantum maxim de 200 EUR/persoană

- Transport în cuantum maxim de 300 EUR

- Cazare pentru maximum 2 nopți

- Diurnă pentru maximum 3 zile

Nivelul diurnei și indemnizației de cazare în străinătate sunt stabilite conform Hotărârea Guvernului nr. 518/1995 modificată și actualizată.

Pentru conferințele internaționale care se desfășoară în țară, plafoanele sunt:

- Cazare: 230 lei / noapte

- Indemnizație de delegare: 20 lei / zi

Candidații pot folosi și alte finanțări pentru completarea costurilor participării la evenimentele științifice, cu respectarea strictă a evitării dublei finanțări.

Conform cerințelor proiectului, beneficiarii vor prezenta, la întoarcere, un raport referitor la participarea la congrese, conferințe, workshop-uri și colocvii științifice internaționale, după modelul oferit de Serviciul Relații Internaționale.

 

Director de proiect,

Prof. univ. dr. Daniela COJOCARU

Persoana de contact:

Alina Mihaela MALANCIUC

Telefon: 0232 20 1821

E-mail: alina.malanciuc@uaic.ro

Cu deosebita consideratie,

Alina Mihaela MALANCIUC, PhD

Erasmus+ Office

International Relations Office

==================================

Alexandru Ioan Cuza University of Iasi

Bulevardul Carol I nr. 11

700506 IASI, ROMANIA

==================================

 

>>> Model cerere

banner web 300 200 1

banner mentorat web 300 200

banner secretariat2

banner plata taxe on line web 300x200 negativ

banner stagii de practica 300

banner cantemir site geo

cantemir papers 2

logo pesd 2

buton site fac MIHAI DAVID

 

Desktop background:

1920x1080

banner c19 2020