Facultatea de

Geografie și Geologie

Întâlnirea studenților străini cu reprezentanții ITM

La solicitarea Inspectoratul Teritorial de Munca Iasi, conducerea Universitatii a fost de acord cu organizarea la UAIC a unei intalniri a ITM si Serviciului de Imigrari Iasi cu studentii nostri din tari terte, in vederea informarii acestora asupra conditiilor in care pot lucra pe teritoriul Romaniei, precum si a drepturilor si obligatiilor care le revin in calitate de angajati.

Intalnirea va avea loc in data de 21 noiembrie 2017, in Sala Senatului Universitatii, cu incepere de la orele 10.00.

Va rugam sa ne sprijiniti in promovarea acestei actiuni in randul studentilor din tari terte, inclusiv cetateni din Republica Moldova care nu au cetatenie romana.

 

 

Cu alese ganduri,

Gina Marinescu
Departamentul de Relatii Internationale
1839; gina.marinescu@uaic.ro

Luna fără amendă pentru publicațiile nerestituite la timp

În perioada 15 noiembrie – 15 decembrie 2017, toți utilizatorii Bibliotecii Centrale Universitare „Mihai Eminescu” Iaşi care au publicații ce au depășit termenul de împrumut pot să le restituie fără să plătească amendă.

Posibilitatea de a returna publicaţiile restante fără achitarea taxei de întârziere este valabilă pentru toate categoriile de utilizatori (studenţi, masteranzi, doctoranzi, cadre didactice universitare, cercetători etc.). Acestea trebuie restituite în bune condiţii la punctul de unde au fost împrumutate. Cărțile pierdute sau distruse trebuie înlocuite cu exemplare identice.

După data de 1 ianuarie 2018, toţi cititorii care vor depăşi termenul de împrumut vor primi amenzi în conformitate cu Regulamentul pentru cititori al BCU Iaşi.

 

http://www.bcu-iasi.ro/luna-fara-amenda-pentru-publicatiile-nerestituite-la-timp

 

Alegerea reprezentanţilor studenţilor în Senatul Universității "Alexandru Ioan Cuza" din Iași

 

La Facultatea de Geografie și Geologie alegerile vor avea loc în sala B431 (sala de consiliu de la etajul I, lângă secretariat)

 

afis alegeri reprezentanti studenti senat 2017

Selecție consultanți individuali pentru proiectul ROSEGEODA

>>> Anunț selecție

BOURSES DU GOUVERNEMENT FRANCAIS - 2018

Chers partenaires,

J’ai le plaisir de vous annoncer l’ouverture de l’appel à candidature annuel des bourses du Gouvernement français.

Vous trouverez ci-joint les informations relatives aux critères de sélection pour les niveaux Master et Doctorat.

Les dossiers de candidatures sont téléchargeables sur le site de l’Institut français via les liens suivants : Master et/ou Doctorat.

Veuillez noter que je reste disponible si vous souhaitez que je vienne présenter ce programme de bourse auprès de vos étudiants, notamment à Bucarest.

Je reste à votre disposition pour toute demande de renseignement et vous souhaite un agréable début de semaine.

Bien cordialement,

   

Pierre-Yves MINGANT
Pôle d’échanges universitaires et scientifiques
Pol universitar stiintific
Chargé de coopération universitaire

Responsabil de cooperare universitara

   

INSTITUT FRANÇAIS DE ROUMANIE
INSTITUTUL FRANCEZ DIN ROMÂNIA
77, bd Dacia - sector 2 - 020051 București
T : (+40) 0374 125 261
P : (+40) 0749 117 421

 

>>> Download Apel + Flyer

 

 

Trainingul ”Doctorat 1.0. Cum să îți organizezi activitatea pentru a fi eficient”

Departamentul Servicii pentru Studenti si Absolventi (DSSA) din cadrul Universitatii ”Alexandru Ioan Cuza” din Iasi organizeaza marti, 21.11.2017, intervalul 13.00-15.00, trainingul gratuit ”Doctorat 1.0. Cum să îți organizezi activitatea pentru a fi eficient”.

Sunt invitati sa participe doctoranzii și masteranzii care sunt interesati sa:

  • afle cum sa planifice activitatea din timpul studiilor doctorale
  • identifice pasii pe care îi pot urma pentru a-și atinge obiectivele
  • aplice strategii de analiza a literaturii stiintifice, de redactare a unui articol, a bibliografiei.

In vederea participarii la training, studentii sunt rugati sa completeze formularul disponibil la adresa

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScBiqMnQrLof-_2m81oeFwT6QmPIVzc8JiZpWetxu1uDq0AUw/viewform

Evenimentul va avea loc in Sala C501 din Caminul C5.

In aceasta luna se va organiza, de asemenea, si o editie in engleza a acestui training. Daca exista doctoranzi straini interesati sa participe, va rugam sa le transmiteti si lor link-ul pentru a se putea inscrie.

 

Cu deosebita consideratie,

Oana CHISALITA
Centrul INSERT
Departamentul Servicii pentru Studenti si Absolventi
0232.20.26.52

Completarea titlurilor lucrărilor de licenţă/disertaţie, sesiunea iulie 2018

Reamintim tuturor studenţilor din anii terminali că trebuie să își stabilească și să completeze în platforma de e-Learning, titlul lucrării de licență/disertație și profesorul coordonator.

Câmpurile de completat se găsesc în pagina de editare a profilului utilizatorului, ultima secțiune: Școlarizare.

(După autentificare, în partea dreaptă, sus, se dă click pe numele utilizatorului apoi se alege Profil din lista derulantă. Din acestă pagină, sus, pe mijloc se alege Editează profil. Se derulează până la ultima secţiune, Şcolarizare, şi se completează ultimele 2 câmpuri, titlul şi profesorul)

Profesorii la care s-au înregistrat deja un număr mare de studenți, nu se mai regăsesc în lista de opțiuni.

De asemenea, toţi studenţii trebuie să verifice şi să actualizeze şi celelalte câmpuri de profil, în primul rând adresa de email validă deoarece este folosită pentru eventuala resetare şi recuperare a parolei de acces.

Termenul limită este 30 noiembrie 2017.

Studenţii care nu respectă acest termen limită riscă să nu poată susţine examenul final în sesiunea curentă.

Conform regulamentului de activitate didactică, studenţii trebuie să îşi stabilească tema lucrării de licenţă/disertaţie cu 3 semestre înainte de susţinere.

 

banner elearning

 

Eventualele probleme legate de accesul la platformă sau lipsa vreunui profesor coordonator din lista de opţiuni se pot trimite pe email la adresa adrian.chiorescu@uaic.ro.

Simpozionul Naţional Studenţesc "Mihai David" 2017

Dragi colegi,

Avem plăcerea de a invita studenții, masteranzii și doctoranzii la a VIII-a ediție a Simpozionului Național Studențesc "Mihai David", ce va avea loc în perioada 30 noiembrie - 2 decembrie 2017 la Stațiunea de Cercetare Științifică și practică studențească Rarău.

Detalii se pot afla accesând urmatoarele link-uri:

https://www.facebook.com/SimpozionulNationalStudentescMihaiDavid/

https://www.facebook.com/events/1964493060505559

 

Înregistrarea la Simpozionul Național Studențesc „Mihai David” se va realiza pe site-ul:
http://mihaidavid.wixsite.com/smd2017

Circulara evenimentului o puteți accesa aici.

Pentru mai multe detalii nu ezitați să ne contactați!

 

Vă așteptăm cu drag la o cană de ceai fierbinte,

din partea Comitetului de organizare
Conf.dr.ing. Iuliana Gabriela BREABĂN

logo SMD 2017

banner secretariat2

banner stagii de practica 300

banner sig2017

Cantemir 2017

cantemir papers 2

logo pesd 2

buton site fac MIHAI DAVID

 

Desktop background:

1920x1080